f Borowina ~ Oceniamy kosmetyki

9 lipca 2013


Jakiś czas temu postanowiłam, przy okazji jednego z ostatnio licznych zakupów aptecznych, sprawić sobie takie cudo jakim jest wiaderko BOROWINY. Wiem wiele z was powie fe błoto ale miałam już nie raz do czynienia z tym specyfikiem podczas zabiegów w spa i sanatoriach i efekty były świetne (zarówno zdrowotne jak i estetyczne)







Tak jak pisałam sprawiłam sobie takie wiaderko borowiny za 1 kilogram dałam ok 28 zł (można dostać np. tutaj  ) Co prawda to moje pierwsze przygody z samodzielnym robieniem sobie tego typu zabiegów w domu ale postanowiłam zacząć kurację i spróbować.

W ogóle skąd mi się wziął pomysł z borowiną?

Ponieważ jest ona świetnym środkiem antycellulitowym, odchudzającym i odmładzającym - a jak każda z nas chcę wyglądać szczupło i młodo .... chodź coraz bardziej nie wierzę że jeszcze dam radę schudnąć. 

Jak używać???

  • Podgrzać w kąpieli wodnej do ok. 40 stopni C.
  • Nałożyć na wybrane partie ciała (uda, łydki, brzuch - w moim przypadku)
  • Okręcić folią i zawinąć kocem by jak najwięcej ciepła zostało w okładzie 
  • Relaksować się przez ok 30 minut z tymże okładem na sobie. 
  • Zdjąć, pozostałości spłukać i dobrze zmyć (jest ciemno brązowa więc proponuję umyć również wannę lub prysznic)


Po takim zabiegu przez ok 2 godziny nie należy się nastawiać na silne działanie promieni słonecznych (czytaj opalać się) gdyż może spowodować nierównomierne  plamy na skórze. 



Borowinę nie każdy może ją stosować. Do przeciwwskazani należą:



  • ostre stany zapalne
  • urazy kości i stawów (początkowy okres)
  • ciąża, krwawienia z dróg rodnych
  • żylaki, wrzody
  • niewydolność krążenia, choroba wieńcowa
  • stany po zawale i wady serca
  • zaawansowana miażdżyca naczyń
  • niestabilne ciśnienie
  • niewydolność oddechowa
  • stany osłabienia i wycieńczenia
  • nadczynność tarczycy
  • choroba nowotworowa








Moja opinia:

Borowina w moim przypadku sprawdziła się fantastycznie jeśli chodzi o efekty. Poprawiła jędrność, nawilżenie i napięcie skóry, zmniejszyła cellulit. Ma ona jednak tę wadę, że jest niewygodna w stosowaniu, gdyż trzeba naprawdę wiele zachodu by zrobić dobie taki zabieg. W dodatku efekty można na dobrą sprawę uzyskać tylko przy regularnym jej stosowaniu. Jest to produkt  niedrogi ale dla wytrwałych :).

Autor : Prawie perfekcyjna kobieta - http://kosmetozakupoholika.blogspot.com

Źródło zdjęcia :google.pl
Autor Po kobiecemu 6 komentarze

6 komentarzy :

  1. brzmi ciekawie, ale dla mnie to chyba za dużo zachodu, lubię szybkie rozwiązania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety zachodu z tym trochę jest ale jak miało by dobrze działać to czemu nie

      Usuń
  2. Cała łazienka pewnie w błocie co? U mnie na pewno by tak było :D Ale jestem ciekawa efektów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie no cała łazienka to nie:) ale wanna do mycia napewno

      na szczęście wystarczy woda i gąbka aby elegancko wszystko zeszło

      Usuń
  3. czytałam o niej wiele razy,ale jakoś nie miałam odwagi aby ją zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę że warto spróbować ja już po kilku razach zauważam poprawę stanu skóry

      Usuń

    Blogger news

    Blogroll

    About